Specialist in call recording

Specialist in call recording

200.000

NL, BE, EU

Referentie: 1382 SP

 

 

 

Onze opdrachtgever is  sinds 2015 bezig met het opnemen van telefoongesprekken voor verificatie van afspraken of bijv. bij service en onderhoud. Naar aanleiding van de vraag uit de markt of deze gesprekken ook naar tekst kunnen worden omgezet bleek dat er slechts één Amerikaans bedrijf was, dat alleen Engels gesproken telefoonberichten in de Engelse taal omzet. De techniek van transcriptie is niet nieuw, in USA  al ruim 20 jaar toegepast.
Client realiseerde een Nederlandse versie met nog meer functionaliteiten. Deze software heeft alle opties in één pakket zodat alles uit één omgeving gemonitord en geanalyseerd kan worden waardoor het systeem direct een duidelijke voorsprong heeft in Nederland om de gewenste doelen te halen, Conversie naar andere landen/talen is mogelijk.

 

Voor dit ontwikkelde systeem wil opdrachtgever samen met een participant een nieuw bedrijf opzetten.

 

Het marktpotentieel is enorm, aangezien de software heel breed ingezet kan worden. Van kleine bureaus met veel verslagen van telefonisch overleg (juridische diensten) tot CallCenters en Klantenhelpdesks tot alle partijen die behoefte hebben aan het vastleggen van telefoongesprekken. Het financiële model van de nieuwe onderneming is gebaseerd op abonnementen met maandelijks achteraf te factureren kosten van omgezette gesprekken. Daarnaast kunnen klanten geholpen woren met het extraheren van statistiek gegevens uit de ontstane data en het koppelen van de data aan BI-systemen, andere databases en ook opnamesystemen.

 

Participatie

Gezocht wordt een investeerder die met kapitaal, kennis en kunde wil bijdragen aan de acceleratie van de groei. De voorkeur gaat uit naar een investeerder die toegevoegde waarde en kennis heeft inzake telefonie en / of ICT. De investering zal grotendeels aangewend worden voor marketing en verkoop. Maar ook voor het uitbesteden van werkzaamheden of aannemen van nieuwe medewerkers